Nadchodzą wakacje! Przygody grupy II

Autorstwa admin dnia . Zamieszczony w Wydarzenia

Wiecie, że już nachodzą wakacje? Już czekają na nas podróże, wycieczki i odpoczynek! A to za sprawą lata, które do nas zawitało!

Miniony tydzień w grupie II spędziliśmy rozmawiając o wakacjach – polskim morzu, polskich górach i innych miejscach, które przeznaczone są do cudownego odpoczynku czy interesującego zwiedzania. Krótko mówiąc, zastanawialiśmy się w jaki sposób można spędzać czas podczas wakacyjnych, letnich dni wolnych, jakie miejsca odwiedzić i jak odpowiednio się do tego przygotować.

Ogrom czasu spędziliśmy na zabawach w przedszkolnym ogrodzie, biegając, bawiąc się i korzystając z tej pięknej pogody! Ten tydzień przygotował nas do tego, byśmy wszędzie czyli się bezpiecznie i wiedzieli jak właściwie się zachować w różnych, czasem niebezpiecznych sytuacjach. Omówiliśmy zatem cały szereg zasad postępowania podczas wakacji! Ćwiczyliśmy naszą zręczność, rozwijaliśmy wyobraźnię i całą motorykę!

Praca plastyczna, którą wykonaliśmy w tym tygodniu przedstawia piękne, czerwone kraby na plaży! Sami zobaczcie!
Zapraszamy do obejrzenia filmiku podsumowującego naszą pracę w minionym tygodniu!

Agnieszka Treffon – wychowawczyni gr II

Trackback from your site.

Zostaw komentarz

rada-dzielnicy i

Nasi Partnerzy

BIP

kreatywność, magię dzieciństwa, rozwinięcie skrzydeł.

error: Content is protected !!