Aktualności
Przedstawiamy sprawozdanie z wydatków funduszu Rady Rodziców w semestrze pierwszym 2021/2022.
Prezydium rady rodziców.
Drodzy Rodzice,
w tym roku składka na fundusz Rady Rodziców będzie zbierana na NOWE KONTO BANKOWE, ponieważ zmienił się skarbnik. Nieznacznie podwyższamy kwotę składki z powodu wzrostu cen, który wszyscy odczuwamy oraz dużych wydatków w roku poprzednim, które mocno uszczupliły budżet – więcej informacji w raporcie z zeszłego roku.
Składka w roku 2021/2022 wynosi:
220 zł/rok/pierwsze dziecko
130/drugie dziecko
lub płatne w 2 ratach:
I do 31/10/2021 r.
II do 31/01/2022 r.
na NOWY rachunek bankowy: 67 1140 2004 0000 3502 8175 6558
W tytule proszę podać:
Składka na Radę Rodziców, imię dziecka, pierwsza litera nazwiska, grupa
Na co planujemy przeznaczyć te środki. Głównym wydatkiem w pierwszym semestrze będą prezenty mikołajkowe. Od zebranej kwoty zależy jakość tych prezentów. W drugim semestrze największym wydatkiem będzie wycieczka integracyjna. Mamy nadzieję, że w tym roku będzie możliwa. Z tego funduszu również pomagamy w usprawnieniu lub remoncie sal – w zeszłym roku zostały zakupione ozonatory. Z drobniejszych wydatków, jest to pomoc finansowa w organizacji wydarzeń okolicznościowych, jak Dzień Dziecka, pożegnania starszaków czy fundowanie nagród w konkursach, które odbywają się w ciągu roku.
Zachęcamy do przeglądnięcia aktualności z poprzednich lat: https://przedszkole45.krakow.pl/aktualnosci/
Jesteśmy także otwarci na sugestie i propozycje odnośnie wydatków – zapraszamy do kontaktu przez e-mail przedszkola!
Liczymy na Państwa wpłaty, gdyż od nich zależy jakość i ilość działań.
Z poważaniem,
Paulina Kahl-Różankowska
Karolina Furca-Kłapa
Paweł Pikuła
Anna Dobrzyńska
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Szanowni Państwo,
serdecznie dziękujemy Prezydium Rady Rodziców za zakup ozonatorów do naszego przedszkola, który ułatwi skuteczne likwidowanie bakterii i wirusów oraz dezynfekcję pomieszczeń. Ozonatory będą używane z zachowaniem wszelkich środków ostrożności w czasie nieobecności dzieci.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
INFORMACJE NA TEMAT WPŁAT W ROKU SZKOLNYM 2020/2021
SKŁADKA NA FUNDUSZ RADY RODZICÓW
200 zł/rok/pierwsze dziecko
120/drugie dziecko
lub płatne w 2 ratach:
I do 31/10/20 r.
II do 31/01/21 r.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Szanowni Państwo,
w dniach 18 i 19 grudnia 2019 r. udało nam się zebrać na kiermaszu bożonarodzeniowym:
1272 zł – dekoracje wykonane przez Przedszkolaki z pomocą Pań ? oraz ciasta przygotowane przez Rodziców.
Kwota ta została przeznaczona na zakup dwóch filtrów do oczyszczaczy oraz zabawę karnawałową.
Jan Gawron
/Przewodniczący Rady Rodziców/
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
INFORMACJE NA TEMAT WPŁAT W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
SKŁADKA NA FUNDUSZ RADY RODZICÓW
200 zł/rok/pierwsze dziecko
120/drugie dziecko
lub płatne w 2 ratach:
I do 30/09/19 r.
II do 31/01/20 r.
W tytule przelewu: IMIĘ, NAZWISKO I GRUPA DZIECKA
Powyższe wpłaty należy dokonać na poniższy rachunek:
Nr konta: 36 1440 1387 0000 0000 1620 5966
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
INFORMACJE NA TEMAT WPŁAT NA UBEZPIECZENIE W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
Koszt 40 zł/ dziecko
W tytule przelewu: Przedszkole 45 Kraków Imię i Nazwisko dziecka
Powyższe wpłaty należy dokonać do 30 WRZEŚNIA br. na poniższy rachunek:
Nr konta: 39 1140 2004 0000 3102 4167 2881
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Rozliczenie rok przedszkolny 2018/2019
Saldo początkowe: 3355.83
Wpłaty od rodziców: 14.510
Wydatki: 18 113,17
Wpływy dodatkowe:
Piknik: 1.924,86
Kiermasz: 772.70 + 1456,30
Razem wpływy: 20.563,59
Wydatki: 18 113,17
Saldo: 3914,76
WYDATKI:
3.350,00 materace sprzęt pasowanie
213,00 Dzień edukacji
3.559,34 Mikołaj
114,00 strój Mikołaja
435,79 Dzień dziecka
5.550.00 wycieczka
1.200,00 piknik
1.140,00 atrakcje na pikniku
909.34 nagrody na zakończenie
160,00 kwiaty
500,00 Dofinansowanie obchodów rocznicowych przedszkola
929,00 Strój Kubusia Puchatka
32,70 +20,00 bank prowizje i podpisy
e-mail: radarodzicowprzedszkole45@gmail.com
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Szanowni Państwo,
w dniach 12 i 13 grudnia 2018 r. udało nam się zebrać na kiermaszu bożonarodzeniowym:
981,50 zł – dekoracje wykonane przez Przedszkolaki z pomocą Pań 🙂
847,10 zł – ciasta
Razem daje to kwotę 1828,60 zł.
Cała kwota jest w posiadaniu Rady Rodziców.
Jan Gawron
/Przewodniczący Rady Rodziców/
………………………………………………………………………………………………….
Szanowni Państwo,
Dziękujemy Wszystkim za zeszłoroczne wpłaty. W roku szkolnym 2015/2016 Rada Rodziców otrzymała łącznie 15 358,83 zł. Dzięki nim udało się dofinansować wiele imprez przedszkolnych – m.in. urodziny Kubusia Puchatka, Andrzejki, Bal Karnawałowy, zakupić dzieciom prezenty od św. Mikołaja oraz zorganizować czerwcową wycieczkę integracyjną. Dzięki Państwa pieniądzom zostały również zakupione stojaki rowerowe i rolety w sali grupy III.
Szczegółowe rozliczenie:
Urodziny Kubusia Puchatka | 120,00 zł |
Pasowanie na przedszkolaka | 344,92 zł |
Andrzejki – wynajęcie magika | 350,00 zł |
Bal karnawałowy – wynajęcie wodzireja | 500,00 zł |
Pożegnanie sześciolatków | 306,00 zł |
Prezenty od św. Mikołaja | 3236,06 zł |
Prezenty na DEN | 444,80 zł |
Ziemia – wiosenne sadzenie w ogródku | 396,84 zł |
Wycieczka integracyjna | 5010,00 zł |
Rolety w gr. III | 2157,00 zł |
Stojaki na rowery | 584,00 zł |
Remont sali gr. II (dofinansowanie) | 1500 zł |
Prowadzenie konta | 48,00 zł |
SUMA | 14997,62 zł |
Niewydane pieniądze (361,21 zł) zostały przeniesione do rozliczenia tegorocznego.
Prosimy o informacje dotyczące wpłat za rok szkolny 2016/2017 (do 30.10). Informacja o tym czy i ile Państwo wpłacą jest bardzo istotna. Pozwoli nam zaplanować wydatki na cały rok szkolny. Informację proszę kierować do pani Aleksandry Rykaczewskiej (grupa IIIa) na maila przedszkole45krakow@gmail.com. Jest to mail za pomocą, którego mogą się Państwo kontaktować z Rada Rodziców w każdej dla Państwa dzieci sprawie.
Otrzymaliśmy już od Pani Dyrektor plan tegorocznych imprez przedszkolnym wraz z prośbą o dofinansowanie części z nich.
To czy atrakcje te uda się zorganizować, zależy w dużej mierze od Państwa. Jeżeli nie uda się ich sfinansować ze składek to niestety ich najprawdopodobniej nie będzie.
Planowane wydatki na rok szkolny 2016/2017:
Nagrody – konkurs plastyczny „Pocztówka z Krakowa” | 150,00 zł |
Urodziny Kubusia Puchatka | 200,00 zł |
Pasowanie na przedszkolaka | 400,00 zł |
Andrzejki – wynajęcie magika | 350,00 zł |
Przedstawienie teatralne (3 spektakle) | 700,00 zł |
Nagrody – konkurs plastyczny „Na gałązce choinkowej” | 150,00 zł |
Prezenty od św. Mikołaja | 3500 zł |
Bal karnawałowy – wynajęcie wodzireja | 500 zł |
Nagrody – konkurs plastyczny „Na śmiecia pomysł mamy, o planetę naszą dbamy” | 150 zł |
Nagrody – konkurs plastyczny „W Europie” | 150,00 zł |
Dzień Dziecka – wynajęcie wodzireja | 500,00 zł |
Dzień Dziecka – dmuchaniec | 700,00 zł |
Wyjazd integracyjny | 5000 zł |
Prezydium Rady Rodziców